Lifestyle

7 Lucruri Care NU Se Poarta La Scoala

IMG_3169-0.JPG
Hei, Divas! O foarte buna prietena mi-a sugerat sa fac un post despre ce NU ar trebui sa purtam la scoala/liceu. Dupa ce m-am documentat putin, mi-am dat seama ca si eu am “comis-o” de cateva ori, dar macar acum stiu ce sa port si ce nu! Nu as vrea sa jignesc pe nimeni cu aceste sfaturi, fiecare poarta ce vrea pana la urma, dar daca vrei sa o faci ca la carte, take some notes!

1. La cos cu colantii! A trecut febra “colantii sunt pentru toata lumea”, iar acum este timpul pentru niste imbunatatiri. Nu zice nimeni sa nu ii porti la sala sau la ora de sport, dar rezuma-te la asta!
2. Bluze transparente? No way! E adevarat ca baietii vor plange putin si ca tu vrei sa porti sutien negru pe sub bluza alba si invers (never ever!!!), dar este de bun simt sa renunti la asa ceva! Niciun profesor (se exclud exceptiile) nu vrea sa te vada pe tine in toata splendoarea, asa ca pune ceva pe tine si lasa chestiile ieftine acasa!
3. Blugii excesiv de rupti! Atat de rupti incat se vede mai mult pielea decat blugul. Nu vreau sa par old fashioned, dar unele lucruri sunt de bun gust, altele nu!
4. Fusta mini! Nu stiu daca era atat de evident pentru toata lumea ca nu e chiar ok sa o porti la scoala asa ca am vrut sa fiu precauta! Nu, fetelor, nu e deloc demn de o domnisoara sa vina la scoala de parca ar merge in alta parte! Take care!
5. Lenjeria intima la vedere! Ma credeti sau nu, dar am vazut fete cu talia atat de joasa la blugi incat lasau o vedere directa la chilot. Nu numai ca este foarte delasator, dar reputatia ta va lua foc.
6. Amestec de imprimeuri. Niciodata nu amesteca bulinele cu dungile sau alte combinatii asemanatoare. Daca vrei sa obtii efectul de sorcova iti sugerez sa folosesti toate printurile ever simultan!
7. Topurile de vara! Cred ca toate stiti acele topuri cu buricul la vedere. Ei bine, oricat de cool ar fi, pastrati-le pentru weekend sau after school.

Daca mai aveti si alte opinii, le astept cu nerabdare!
Kisses, Miruna R ❤️

6 thoughts on “7 Lucruri Care NU Se Poarta La Scoala

Leave a Reply

