Looks

Leather With Brutal Hearts

IMG_3171.JPG
Happy to see you, girls! Ce repede trece timpul cand sunt atatea de facut, right? In scurta “vacanta” de blogging am gasit cateva poze care mi-au placut foarte mult si pe care era cazul sa vi le arat. De asemenea, am primit o gramada de sugestii pentru blog si mi-as dori sa pot face cate un post pentru fiecare! ❤️
Well, as vrea sa subliniez faptul ca sunt foarte mandra de noua mea achizitie si anume, geaca din piele. Dupa cum am mentionat si AICI, gecile din piele sunt un must have, motiv pentru care am fost foarte fericita sa gasesc una pe gustul meu. Avand in vedere ca se combina foarte usor aproape cu orice, eu am ales o rochie de vara asortata cu sandalele si geanta.
NEW ON RIM FASHION AND LIFESTYLE va fi sectiunea MY SHOP pe care o voi face publica imediat ce va fi gata. Veti putea gasi haine foarte chic la preturi mai mult decat OK!
Nu uitati ca astept sugestiile voastre si nu ezitati sa imi lasati mesaj cu orice ati dori sa cititi in materie de make up, fashion sau filestyle!
See you soon!
Kisses, Miruna R ❤️
IMG_3172.JPG

IMG_3174.JPG

IMG_3176.JPG

IMG_3173.JPG

IMG_3170.JPG

IMG_3175.JPG

Rochie H&M Viena/ Geaca Bershka/ Poseta MSK/ Sandale ZARA/ colier Koton

28 thoughts on “Leather With Brutal Hearts

Leave a Reply

