Beauty / Fashion / Girl / Lifestyle / Looks / Make Up / My shop / Nails / Outfit of the day / Style / Trend

Catch The Last Wave || The Black Sea || Shop My Closet

  

Asa cum am promis, incerc cat pot de mult sa revin cu postari noi ori de cate ori am putin timp liber. Azi mi-am amintit de cateva poze facute pe plaja recent  si pe care inca nu am apucat sa vi le arat. Ei bine, fuga pana la mare a fost un joy energizer de care chiar aveam nevoie si de care m-am bucurat din plin. Din pacate, era destul de frig, asa ca nu am putut face tot ce mi-am propus, dar sper ca in maxim 2 saptamani si ajung din nou pe aceeasi plaja! ❤️
Sper ca stiti deja de proiectul RIM Fashion District in care organizez un mini shop online, pentru ca urmeaza 2nd edition!! ❤️ Inca lucrez la poze, hainele si gentile vor fi mult mai colorate fiind Spring Project! Pana atunci, rochia Old Navy din poze este for sale

Ne vedem si pe Instagram @mirunarr cu mai multe poze si videos! 

Kisses, Miruna! ❤️

   
  
Rochia are maneca 3/4, buzunare, este din bumbac. A fost purtata de cateva ori!  🎀

Pret: 50 lei 

2 thoughts on “Catch The Last Wave || The Black Sea || Shop My Closet

Leave a Reply

