Beauty / Blonde / Fashion / Girl / Lifestyle / Looks / Make Up / Nails / Outfit of the day / Style / Trend

Tips For Smart Shopping & High Heels

P7116557

Bluza – AICI

Pantaloni – Lefties

Sandale – Deichmann

Dupa cum am promis in postul anterior (vezi AICI), va voi da cateva tips & tricks despre smart shopping. E destul de cunoscut faptul ca femeile sunt innebunite dupa reduceri, iar daca ar exista niste magazine care sa fie non stop pline de promotii, cred ca ar fi perfect. Din fericire, eu am gasit 3 site-uri unde puteti face shopping la pret redus in fiecare zi. Romanul nu se prea increde in cumparaturile online, dar de cele mai multe ori, aceastea te ajuta sa economisesti timp si bani. Daca iti pui problema taxelor de transport, aceastea nu exista pe siteuri-le ”minune” pe care le-am selectat pentru voi. Asadar, am facut un top 3 al celor mai necostisitoare locuri de unde poti sa iti umplii sifonierul sau sa iti faci garderoba de la zero:

1. Click Click – este un site romanesc unde reducerile sunt la ordinea zilei, iar hainele sunt originale

2. Click Click – acesta este un site care iti ofera garantat un cadou pentru orice comanda + reduceri considerabile

3. Click Click –  de asemenea, beneficiezi de cadouri, reduceri si multe alte surprize

Primul site este destinat tuturor, indiferent de sex, iar ultimele doua se adreseaza femeilor, fetelor sau doamnelor, indiferent de varsta. Oricare din aceastea este de incredere si foarte la indemana. Masurile se potrivesc, iar produsele arata exact ca in poze.

Pana sa descopar siteul nr.1 (AICI), recunosc ca nu aveam nicio pasiune penru ZARA, dar in ultimul timp mi-am luat din ce in ce mai multe haine de acolo. De exemplu, in magazine, bluza pe care o port (foto) costa in jur de 100 lei, iar online am putut sa o achizitionez cu cateva zeci  de lei mai putin. De asemenea, sandalele le-am gasit la o super reducere in Deichmann Campina.

Va astept cu impresii despre cele trei site-uri si pareri despre colaborarile cu ele!

Ne vedem si pe instagram @mirunarr

Pupici,

Miruna!

P7116567 P7116585 P7116610

9 thoughts on “Tips For Smart Shopping & High Heels

  1. Pingback: ”Nu Am Cu Ce Sa Ma Imbrac, Dar Am Sifonierul Plin!” | RIM Fashion and Lifestyle

Leave a Reply

