Beauty / Blonde / Fashion / Girl / Lifestyle / Looks / Make Up / Nails / Outfit of the day / Style / Trend

For Milano Lovers

image

Ciaooo! Imi pare rau ca nu am avut timp sa va scriu live din Milano, dar programul a constat in trezit, vizitat, somn, vizitat si somn din nou. Printre picaturi am facut si putin shopping de care sunt foarte mandra. Va spun sincer ca Milano nu e ceea ce pare in poze. Ca orice roman, mergi acolo sperand sa vezi lucruri spectaculoase, dar nu e chiar asa. Desi am stat central, strada mea zici ca era parasita. O gramada de spatii comerciale inchise pentru ca na, italienii erau obositi de atata munca si aveau nevoie de concediu. Te calci in picioare cu japonezi/chinezi oriunde te duci, spre disperarea mea šŸ˜‚. Pentru amatoarele/amatorii de shopping, aici nu exista mall in oras ci la 10,15 km departare pentru ca ei nu au nimic impotriva sa isi ia haine de la Gucci, Furla, Prada sau Chanel care sunt la orice colt de strada. Ca un rezumat, cred ca Italia nu e pentru mine fiindca nici Roma nu m-a atins prea tare. Ideea e ca recomand Paris sau Barcelona oricand in favoarea “capitalei modei”.

Pe de alta parte, astept cu nerabdare sa ajung acasa pentru a incepe un curs de make-up. Cu aceasta ocazie, am cumparat machiaje de la KIKO Milano, chiar de la mama lor pentru a va face frumoase! Sunt super rezistente si de calitate, exact cum imi plac mie! Yuhuu!

Pozele sunt facute la Castelul Sforzesco din Milano care are niste gradini chiar frumoase.

Vreau sa le multumesc fetelor de la Demoazele Art pentru coronita si celor de la Rangali pentru rujul meu BIO!

Va pup, Miruna!

imageimageimageimage

4 thoughts on “For Milano Lovers

Leave a Reply

