Looks

DIY Ripped jeans & Luxurious shoes

2015/03/img_3569.jpg

Trebuie sa recunosc, mi-a fost destul de greu sa aleg combinatia potrivita pentru a scoate cat mai bine in evidenta aceste splendori de pantofi, dar m-am rezumat, ca de obicei, la ceva simplu, casual. Am profitat de putin soare si am iesit sa fac cateva poze pentru a va arata ce am mai gasit prin Ploiesti. In primul rand, treaba cu diy ripped jeans e foarte tare si e un mod foarte simplu de a economisi bani. Stiti deja ca blugii rupti sunt mai scumpi decat cei simpli asa ca daca va hotarati sa ii “reconditionati” in maxim jumatate de ora ar trebui sa fie gata. Sper sa apuc sa fac un tutorial in acest sens, pana atunci, Youtube-ul e plin. In al doilea rand, am sa va povestesc despre Shoe La La, noul magazin cu pantofi si genti de piele din Ploiesti! Eu nu am putut sa plec fara sa imi iau pantofii Rainbow, pe care ii puteti achizitiona de Aici, si de abia astept sa imi iau a doua pereche. Va garantez ca o pereche de pantofi de piele naturala este o investitie mult mai buna decat cei din piele ecologica care dau impresia de ieftin si sunt mult mai incomozi.
Dupa ce veti citi acest articol, mi-as dori sa va dati seama ca e preferabil sa aveti mai putine lucruri, dar bune, decat multe, dar de calitate inferioara. Nu ma refer doar la pantofi, ci la intreaga tinuta!
Mai am multe de povestit si aratat, dar sper sa imi gasesc timp pentru toate!
Pupicei, Miruna! ❤️

2015/03/img_3574.jpg

2015/03/img_3568.jpg

2015/03/img_3571.jpg

2015/03/img_35721.jpg

2015/03/img_3573.jpg

2015/03/img_3570.jpg

Camasa NY
Pulover Only
Blugi H&M
Geanta Mohito
Pantofi Shoe La La .

12 thoughts on “DIY Ripped jeans & Luxurious shoes

Leave a comment