Beauty / Blonde / Fashion / Girl / Lifestyle / Looks / Make Up / Nails / Outfit of the day / Style / Trend

I woke up like this!

image

Ce mai faceti? Eu imi fac cu greu timp si pentru cate un post, dar trebuie sa recunosc faptul ca toata pregatirea dinaintea pozelor, alegerea tinutei, a locului si mai apoi scurta prelucrare a fotografiilor imi plac foarte mult. De ce? Pentru ca primesc feedback-uri pozitive de la oameni care pun mai presus simpatia si aprecierea de rautate si barfa. Nu ma declar un model de omenie pentru ca nu sunt, dar uneori am putea sa lasam mai mult de la noi si sa fim mai fericiti.

De aceasta data am facut pozele in Bucuresti, un oras poate prea aglomerat, dar care ascunde cateva locuri superbe si pline de viata.

Sper ca va place rochia mea de balerina pentru ca eu am gasit-o deosebita. Am comandat-o la un super pret de AICI. Incercati si voi cu incredere site-ul si spor la shopping!

In alta ordine de idei, imi pare foarte rau ca a trecut aproape de tot si vara asta, dar incerc sa vad si partile bune. Pentru fiecare urmeaza un an nou de liceu/facultate in care va urez mult succes si la cat mai multe reusite!

Pe aceasta cale as vrea sa imi salut viitorii colegi de la American Hotel Academy cu care ma voi intalni din toamna!

Va pup, Miruna! ❤️

image image image image image

2 thoughts on “I woke up like this!

Leave a comment